Sunday, September 30, 2007

nothin' left open and no time to... decide

igår var väldigt kul.
på något sätt hamnade vi i en fest i limhamn i ett hus som var packat med folk som vi inte kände haha.
blev inget turning torso vilket var synd men kevin sa att det var rätt tråkigt där ändå.
fest hos mig blev det inte heller för jag pallade inte sen på något sätt så ja, lyckades vi somsagt hamna på fest i limhamn.
fast det var skitkul.

kvällens citat: vad heter det nu igen..? tommy på taket?
HAHAHAHAHAHAHAHAH, vi garvade åt detta väldigt länge.

så lekte vi en morotsglasslek (länsade kylen och hittade en glass och en morot haha), badrumsparty och ehm...kommer inte ihåg mer haha.

och på bussen hem:
johanna: gump
jag: eh..varför sa du det?
johanna: men pratade vi inte om pung innan?

from out of nowhere liksom. skrattade vi också väldigt mycket åt.
idag har jag fixat med mitt rum och lyssnar på Cocorosie& the doors.

cocorosie- butterscotch
the doors- whiskey bar
jacks mannequin- bruised

cocorosie- beutiful boyz

the doors- wild child
the doors- house of the rising sun

No comments: