Saturday, September 1, 2007

cut me, mick

Jag är sjuk, trevligt som fan.
på en lördag, typ huvudvärk och yr.
Bara det inte är järnbrist igen, det hatar jag. måste äta äckliga tabletter då.
hade kunnat bli en helfestlig kväll men nänä...

tur att jag har lite underbara pojkkompisar som jag kan smsa/prata i telefon med.

igår blev jag somsagt utkastad från hemmet och gick hem till nicole med johanna& hedda (emma var redan där) och övernattade där.
det var väldigt kul, speciellt när jag, emma& hedda skulle sova (i samma bäddsoffa).

idag räckte jag fuck u till min mamma för jag blev arg och hon blev ännu argare och kastade ut mig igen så att jag fick gå och sätta mig på taket, once again. tack för den, underbara förälder.
däremot får jag sova hemma idag för att jag faktiskt är sjuk och för att min pappa tycker om mig, tack så mycket lixom!

tack på riktigt för att jag har min underbara bror kevin som jag har lekt med hela dan.
Jag har hjälpt honom att montera ihop hans nya bokhylla och nu gör han te till mig.
han är bra.

nu ska jag fortsätta lyssna på musik, på riktigt. har kommit in i yellowcardperiod igen. dom är bra.

No comments: