Thursday, September 27, 2007

pushin' snow on the summer kids

Har varit och köpt målarfärg med pappa idag till mitt rum.
kommer få en makeover på mitt rum i födelsedagspresent, tack, det behöver jag väldigt mycket. hatar mitt rum just nu.
och jag fick en glass.
den var god.

i alla fall.

skolan var helt ok idag.
teapass 1 var roligast. Jag& emma satt och förhörde varandra i glasrummet och sjöng opera med hampus, michel, simme, alem& didde. någon mer. kommer inte ihåg, haha.

Jag- vad gör samerna med björnen när dom dödat den?
emma- ..en päls?

hon kunder verkligen ingenting, och det var så fruktsansvärt roligt att jag skrattade så mycket att jag grät. fast jag är ingen att dömma, jag kunde ingenting heller.

i födelsedags present önskar jag mig också biljetter till Cocorosie, snällasnällasnälla skulle vara evigt tacksam om mamma köpte det till mig!

the academy is...- slow down
something corporate- i woke up in a car
cocorosie- terrible angels
nada surf- blonde on blonde
the shins- past and the pending
cocorosie- beutiful boyz

No comments: