Monday, September 3, 2007

i need his heart cause mine is broken

jag är sjuk. wuuuu.

slapp specialdag i skolan i alla fall.
men, jag har fortfarande inte kommit på något ämne till arbetet. faaaan. jag som brukar vara först med att komma på, vet inte varför det är så jäkla svårt just nu.

sen lade mitt internet av imorse, så jag kunde inte sitta vid internet. klarade mig genom att störa olika personer på deras lektioner och håltimmar. väldigt trevligt.

jag kollade också på film.

sen har jag nördat mig i musik. kom och tänka på att både jag och kevin vet liiite för mycket om the subways vid detta laget. vi har precis haft en invecklad diskussion angående deras hemliga spelning i hemstaden welwyn garden city när dom spelade som "the audrey hepburns" . told you. det var trevligt. jag tycker om musik väldigt mycket.

imorgon ska vi simma. hur jag nu ska klara detta. fast jag vill simma imorgon, för annars måste jag göra det själv med Ana någon annan gång och det, vill jag absolut inte.

sen gjorde jag också våfflor idag. för första gången någonsin brände jag inte alla. bara den första och den sista. dom blev skitgoda.

No comments: