Wednesday, September 12, 2007

the whole world is watching with one blank stare

Men tjena idag har jag varit duktig, har varit på biblioteket med Oliver och lånat bövker till specialarbetet.
vi hade jävligt kul när vi valde ut vilka böcker jag ska ha, mitt ämne är nämligen beroenden och det fanns väldigt roliga böcker om sådant.

Sen varre konfaträff, jätte kul att träffa dom flesta! dock kom jag, hedda& johanna en timme sent men vafan. kul att träffa ledar-emil, han är skojsig. (som han själv skulle uttryckt det)

"du, jag& lukas, en stor lycklig familj!" hahahahhahahah

Egentligen borde jag råplugga franska just nu, borde verkligen plugga som ett as för vi har prov imorgon som hela vårt betyg hänger på (det är sant, lönt att sätta betygskonferans i början av terminen?) men jag har pluggat noll. inte ens till glosorna vi hade till idag (fast jag fick bara två fel, plugga innan lektionen är det enda som funkar för mig).

Jaja. Fack franska. Fack åf.

Och mitt killnamn vore tydligen Abraham. Och Hampus tjejnamn vore Maud eller Åsa, eller Abel.
Abel la en kabel och viftade med sin snabel.
Detta hade vi oootroligt kul åt på engelskan. (vi skulle egentligen diskutera dödsstraff men ja...på något sätt kom vi in på lustiga namn)
Vi låg nästan på marken och skrattade. åt Abel. lustig humor.

I alla fall.
Kärlek till The subways som fan, älskar älskar dom. och yellowcard. fasiken vad jag älskar dom.
fast mest gamla albumen. nya är hyfsat, vissa låtar är riktigt bra men dom lyssnade jag sönder i somras.
Och dom har börjat spela min favorit Fall out boy låt på mtv, den lyssnade jag på i februari som fan. Varför börjar dom spela den så sent? fan bästa låten på det nyaste albumet. Mycket bättre än arms race låten. (the take over, the break's over)

No comments: