Tuesday, September 18, 2007

don't listen to close, the words are like guns

Förlåt, men detta inlägget tillägnar jag musik. som jag älskar. som fan.
jag kan inte förklara hur mycket musik kan göra en dag för mig, just nu är det mest dessa låtar (fler såklart) som kan få mig att...bli så jävla glad. även om det inte är särskilt glada låtar men ändå.

Yellowcard- takedown, denna låten är...så jävla bra!
Yellowcard- paperwalls, denna låten är nästan lika bra. texten, texten, texten!!
Muse- Tsp, be my slave to the grave? bland muse's bästa låtar
Muse- Thoughts of a dying atheist, muse är bland dom bästa banden som finns.
the subways- i think i'm in love, bara för att alla deras låtar är bra och detta är en utav låtarna utanför albumet som inte många har lyssnat på (texten finns ingenstans?) . mer old schoolrock än dem andra låtarna, så jäkla bra!
cute is what we aim for- alla deras låtar. har redan skrivit om lyrical lies så...alla andra nu.


vill skriva rader från alla dem låtarna här men...ingen hade läst, inte för att jag tror att någon läser ändå haha. skriver ju inte så intressant haha.

2 comments:

Vera said...

Vad är det du har i handen Sophie!? 8O ajjabajja. Och jo du, texten finns i massor ;)

Sophie said...

ingetinget! jag har inte hittat den någonstans ju! :(