Monday, September 10, 2007

of all the gin joints in all the world

Idag har varit en bra dag.
en jätte bra dag faktiskt.

fast johannas däck sprack så vi var tvunga att bära hennes cykel från rönnen till närmsta cykelaffär. det var långt.
och ehm...pojkarna i min klass blir bara tokigare för varje dag känns det som. (i alla fall david och palle)
Johanna vet vad jag pratar om. haha

idag var vi ute på stan. fasiken var tröga vi kan vara.

och gud vad skruvad min kusin är. väldigt skruvad.

och jävlar vad jag älskar musik!!
som fan.

och måste bara skriva, fredagsnattens citat: nu känner jag för lite varm mjölk!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

fasiken vad speedad jag är just nu.
som urkel. hahahahahahah

och grattis didde föressten. grattis!

tänker att det var längesen jag skrev något typ...djupt om mina känslor...men just nu är jag mest speedad. och glad. så det får bli imorgon typ.

No comments: