Sunday, September 9, 2007

the fourth drink instinct

Relativt lugn helg.

eller, lugn för att vara jag.
fast jag har typ sovit 3 timmar.
men vafan.

i fredags liekte jag med johanna och emma och vi gjorde vår årliga ritual att sova på taket någon gång i september.
vi brukar alltid vara hos mig, men eftersom att johanna inte hade några föräldrar hos sig passade det bra där. så vi fick bära 3 sovsäckar, en madrass och massa väskor på en cykel mitt i natten.
vi hade på oss väldigt fula kläder också. kan säga att vi fick en del snea blickar, men det var myssigt som fan (även om det inträffade en del missöden...som glömda termosar, nyckelfel m.m) men allt blev perfekt tillslut.

Igår hade nicole sin tjejmiddag, som var en väldigt sen inflyttningsfest. det var väldigt trevligt.
sen sov vi, typ 10tjejer där. kul, fast jag hamnade mellan två madrasser.
och på morgonen stängde alla in mig i min sovsäck. och kastade mig nedför trappan.

idag fyller min mamma år. grattis mamma. nu är du jätte gammal.

No comments: