Sunday, September 16, 2007

we only do it for the scars and stories, not the fame

idag har jag segat hela jävla dagen.
sitter fortfarande i min pyjamas t-shirt, fasen vad frächt.

har blivit kallad hippie av stelli också, fine säger jag. har blivit kallad hippie innan, haha.

har tittat på film. gjort narr av kevin. (älskar hans blåtira, så jävla creddig hahahahaha, ana ironi)

käkat ikeapizza som fan, älskaren!!! tack till päronen som köpte en jävla massa, hahaha.

kom precis att tänka på en sak hampus sa i skolan, hahaha
johanna- ..ja mina päron är ska till landet nu i helgen så då k..
hampus- ja och mina nötter med!
asså, hahahahahahahahahahahahah, jag, johanna, emma& palle skrattade som fan! (hampus hade missuppfattat och trodde att johanna pratade om något annat..ehh.. hahahahaha tror att han är den enda som kan missuppfatta sådär hahahaha!)

bara för det måste jag skriva en annan rolig grej från skolan, jag, emma, palle& hampus sitter på typ lästiden ch diskuterar språk.
emma- men jag kan räkna på finska! ajne, kajne, kolme...
vi garvade , bokstavligt, i en timme åt detta!! skruvad humor men wtf.

jaja.

måste städa mitt rum. riktigt mycket. eftersom att jag faktiskt ska måla om och göra en liten makeover (jag haaatar mitt rum riktigt mycket just nu) så borde jag städa snart.

och jag hittar inte min dvdfjärrkontroll. något hedda& vera vet, haha. höll faktiskt på att bryta ihop igår när jag inte hittade den (letade ffs öööverallt!)!
det var läskigt mycket déja vu över det hela, har nämligen hänt exakt samma innan (fast då var det typ kevin& frej som jag skulle titta på film med haha), fast jag hittade fjärrkontrollen dagen efter på något pinsamt ställe (den låg typ på tvn haha) och jag har inte hittat den än. fan.

yellowcard- the takedown
muse- tsp
the subways- i think i'm in love
the academy is...- slow down

No comments: