Friday, August 31, 2007

frozen

helt jävla fuckin UNDERBAR dag!
Idag har allting verkligen gått rätt!
Att lämna in svenskabiografin gick JÄTTEBRA!
skolan var helt FANTASTISK!
jag har massor av spännande och galna saker att hitta på ikväll!
..fast jag får ändå stanna hemma med mina föräldrar och ta det lugntl för dom tycker om mig såå mycket!!
mitt fuldc funkar perfekt och jag kan ladda ner alla album jag vill!!
Mitt paperwalls finns kvar på datan och kommer att finnas kvar där alltid!!
Låtarna på min mobil är också kvar, jag tappade inte alls mitt memorycard!!!

(egentligen, jag kunde inte öppna biografin för den var cepe och kunde därför inte skriva ut den och lämna in den, 4h arbete byebye, skolan var ovanligt suckie och tom på gympan fick vi stanna inne och skriva!! ikväll är alla sega och har absolut inget att hitta på, så jag har inte direkt någonstans att gå fast mina föräldrar vill inte ha mig hemma för dom tycker inte om mig så jag kommer väl sitta på taket själv hela kvällen/natten. mitt fuldc funkar inte och mitt paperwalls har försvunnit så jag kan itne ladda ner det igen och att ladda ner på limewire tar ååår, och memorycardet på min mobil ukte ur så jag har inga låtar eller bilder kvar, jag måste hitta cardet!! nu kommer jag sätta mig i trappen för mina föräldrar är så underbara och kastar ut mig)

No comments: