Wednesday, October 31, 2007

jag tyckte i alla fall att det var roligt!!

igår kom erik somsagt. väldigt efterlängtat!!
så igår så typ...var jag först med johanna på soptippen, sen hämtade jag upp erik. vi tittade på Jag vet vad du gjorde förra sommaren. den är underskattad, heh, vi skrek jättemycket...eh...
sen precis när jag somnade fällde eriks säng ihop sig så skrek han som en tjej och fick en panikångest attack. jag skrattade i typ...två timmar?
i alla fall.
idag har vi varit ute på stan och fikat med x antal personer. ätit jävligt mycket ben& jerrys.
nu så skulle vi egentligen hyra skräckfilmer och titta på med johanna men vi hann inte innan dom stängde vidoebutiken så vi började titta på pirates of carablabla 3, men efter halva somnade johanna så kevin& erik satte hennes hand i varmt vatten och skrev röven i hennes panna.
nu vaknade hon och hon har inte märkt det, och nu tittar vi på skins. det är fett med bra!! fan vad jag älskar den serien!!!!
måste gå nu i alla fall. xxxxoo

update: måste bara skriva, så fort som jag skrivit färdigt blogginlägget sprang jag till tvn där resten (kevin, erik och en halvsovande johanna) satt. jag sprang då omkull en stol och gjorde en kullerbytta i fallet. dom har skrattat nu i en kvart. fan vad dåligt sophie!

No comments: