Saturday, October 27, 2007

I don't write better when I'm stuck in the ground



heh har aldrig sagt att vi är normala.

i alla fall.
ärligt talat just nu är jag ganska sugen på att köpa mig en hel drös nya kläder. på sistone har jag känt mig så trött på shopping, är liksom inte min grej att gå i stan och testa massa grejer och kolla igenom allt.
ärligt så är det faktiskt johanna som brukar hitta grejer till mig som jag kan testa haha för jag brukar bara strosa runt i affären, lyssna på musik, prata i telefon (och då springer jag iväg hahah) eller bara hänga efter den jag är ute med och prata med mig själv typ.
när jag är ute med johanna plockar hon alltid ner några grejer som skulle passat mig, hon brukar hitta mer till mig än till sig själv heh tack<3 utan henne skulle jag säkert gå klädd i en sopsäck....jag är fullkomligt allvarligt.
i alla fall, just nu är jag sugen på kläder. måste ha nya jeans. nya cheap monday. nya tshirtar. nya skor. fick ett par nya skor idag i för sig men ändå...

annars har jag varit på vernissage idag, fan vilka sjukt fina foton på olika människor!!! sen fick man gratis cider heh jag och vera gick och plockade nya glas hela tiden...
sen var jag först och fikade på sjukt opersonliga espressohouse för emma har rabattkort där (eller hade) sen fikade jag& hedda på wega för hon hade rabattkort där. vi handlade upp hela och köpte muffins/cookies/morotskaka/te& kaffe. alltså är jag rätt mätt nu.

ikväll blirre bio, ska se 1408, kommer nog vara rätt bra.

förövrigt är jag inne i en strokes svacka. älskarom.

och har ni tänkt på hur sött det är med fräknar på pojkar? på söta pojkar då.

och idag sa jag till Erik att jag tycker att han är jättelik J.D i scrubs till personligheten. först blev han nästan lite sur. sen blev han tyst och sa -löv ska inte vara tjocka!
jag började skratta hysteriskt. hur mycket j.d är inte det? sen blev han tyst och mumlade något om att han minsann inte tänkte komma till malmö om jag skulle betee mig såhär. sen skrattade jag ännu mer. heh.
saknar honom. tur att jag får träffa honom på tisdag då.

en grej som däremot inte är tur är att david inte kommer ha tid att träffa mig typ även fast han kommer till malmö. hur bra känns inte det liksom. jaja. kanske i alla fall.
man kan alltid hoppas.
danmark på lovet också.
maskerad imorgon. jag ska vara emo. eller hippie. ingen sexig kanin/katt för min del inte. johanna ska kanske vara troll. hur roligt hade inte det varit.

igår var vi först hos simme. sen var vi ute. slutade med att jag och johanna var enda tjejerna hemma hos michel. väldigt trevlig kväll.

andledningen till att jag skriver såhär mycket är för att jag väntar på att videosarna ska ladda klart. tar typ år. fuckin blogspot.
var längesen jag skrev såhär mycket på en gång. heh. nu är dom färdiga.
poezzzzzzzzzZ.

No comments: