Thursday, October 11, 2007

tattoos of ships and tattoos of tears

idag har jag:

  • druckit irish coffe
  • spelat tvspel med palle
  • pluggat n.o med palle& emma
  • sett brott& straff på Hipp (ella somnade hahahahaha)
  • ätit en daim
  • ätit en och en halv muffins
  • varit i skolan
  • bytt tröja med michel (han såg ut som värsa gayen i min tajta röda t-shirt och jag såg ut som värsta emon i hans svarta hood)
  • skrattat så att jag gråtit på franskan
en rolig dag. väldigt stressande, har fullt upp hela jävla tiden känns det som, inte en enda ledig stund på hela veckan men vad ska man göra åt saken. imorgon är det fredag.
allt går så sjukt fort!
snart är höstlovet här. längtar så att jag dör.

musik:
allt med Cocorosie (speciellt beutiful boyz),
allt med the doors
the academy is...-seed (egentligen alla deras låtar men speciellt den)

meh, jag dör. fullt upp. imorgon däckar jag. livnära sig på kaffe, neh, inte bra.
ingen sömn, inte heller bra. men det är inte mitt problem. eller jo, men det gör inget.
och mina födelsedags pengar är typ slut. fan. måste köpa min sjal snart. imorgon? hinner jag det?
btw, hampes remix på fix you är jätte bra!!!

No comments: