Thursday, October 25, 2007

PLUG IN

Ok, känslan på Muse var.....oslagbar.
kan inte beskrivas. så jävla bra, så jävlaskitfuckinpiss bra var det!!!
lever kvar på adrenalinkicken från igår, fast jag borde vara jävligt trött.
konserten började 2100, sen när den var slut skulle vi hitta varandra (vilket tog jävligt lång tid haha) sen skulle vi prompt stå utanför backstage området för kevin ville väldigt gärna ha en autograf. vi lyckades få syn på gitarren med displayen matthew använde i alla fall och det räckte för att kevin skulle bli salig av lycka. sen skulle vi köpa planch. i t-shirts. sen hitta tunnelbanan, ta rätt tunnelbana till tågstationen, vänta på tåget (vi hann precis med sista tåget hem tur!!!) och tillslut komma hem.
allt var förjävla häftigt. jag överdriver inte när jag faktiskt säger att muse förmodligen är världens bästa liveband. scennärvaron, showen, musiken, rösten, allt!!!!!!!!!!
är helt salig just nu.

och så ska jag ju se Cocorosie med Vera& Alice om två och en halv vecka!!! har bokat biljett. happpiiness!!!

idag har jag lekt på escape. försökt mig på att kasta lite flaskor. gick inge bra. kommer inte bli en bra bartender hah, vad än Sotti säger (http://www.youtube.com/watch?v=K7Qza3ZRdWs heh där praoar jag liksom!!)
jaja. puss

No comments: