Thursday, October 4, 2007

everything looks perfect from far away

Ska snart återgå till mitt plugg.
Det är tråkigt.

Glömde franskaböckerna i skolan dagen innan ett stort franskaprov, starkt jobbat sophie!!
Raka vägen till ett ig!

I alla fall.
Pappa körde ut och hämtade böcker till mig från en utav hans kollegor som är franskalärare haha jag tycker om honom!

Ska lämna in spec.arbete imorgon också och har inte skrivit ett skit.
ännu bättre.
tar johannas metod och säger att jag trodde att man skulle säga det man gjort, inte visa hahahaha.

annars är hela mitt vardagsrum fyllt med rosa ballonger.
idag har jag livnärt mig på chips, ostbågar& tårta.
bra, jättebra.

Sen kommer erik och ska bo hos mig på höstlovet. jävlar vad jag saknar honom.
han piggar upp mina dagar otroligt, när han berättar om när han gör bort sig (hahaha) och när vi smider planer för vad vi ska hitta på när vi träffas (jag ska binda fast honom i en stol hela veckan och tvinga honom att lukta på rökelser som han får ont i huvudet utav, så gör vi alltid).
detta är höjden av humor enligt erik:
Hiphopdans till klassik musik.

tror att han skrattade i ungefär en halvtimme när vi diskuterade det.
jag tycker om honom.

No comments: