Monday, October 29, 2007

dålzor

filmen igår (1408) var fett med dålig.
Kevin blev typ asarg efteråt haha för han tyckte att regissören verkligen inte kunde leva upp till en steven king bok och var därför tvungen att lägga till en massa andra grejer, som typ en kvinna med en yxa som bara kom från ingenstans hahaha.
fast den var ändå läskig. hedda satt med sin halsduk för ögonen& öronen halva filmen och jag hade min popcornpåse framför mig. men ändå.
sen måste jag se saw 4!!!!!!!1111uno
älskar ettan tvåan och trean fast man blir helt cp när man sett dom (som jag noga skrev till vera igår förlåt för det!!!) men ändå.

nu ska jag ut på stan och käka lite frulle fö vi har ingenting förutom cider här hemma. om jag inte har fått in pengar på kontot än blir jag arg. den är väl typ november nu? då måste jag ju fått in pengar.

muse& the strokes<3333

No comments: