Tuesday, October 16, 2007

we fail at everything we ever even try to attempt

motion city soundtrack- the future freaks me out

för att david skickade den<3 (och för att jag gillar texten väldigt mycket)
och Kent nya platta är grymt bra!! fan vad jag älskar den!

i alla fall. på min prao får jag göra allt förutom det jag ska göra. heh. är rätt kul.
nästa vecka ärre escape. kommer nog gå bra.
sen är det höstlov.
och JÄVLAR vad jag längtar.
dels för att både david och erik kommer hit, dels för att det liksom är...lov! vilket betyder parta! och vara uppe hela natten med erik och snacka. och träffa david!! i alla fall.

och whats up med mig och bussar?
hur fan lyckas jag ta fel buss hela jävla tiden?
igår missade jag först ena bussen, hoppade sedan på fel, för att sedan komma på att jag var på fel busstation. när jag skulle hem trodde jag att jag satt i fel busskur och sprang över gatan när jag såg bussen komma på andra sidan, så missade jag den bussen.
så satt jag där i en kvart.
för att sen komma på att jag var på fel sida (jag var på rätt från början) så jag sprang tillbaka.
och missade den.
jävlar vad irriterad jag var! idag missade jag först bussen igen.
när jag skulle hem satte jag mig på fel sida (igen!!) och tog den bussen, för att sen få åka en jävligt mycket längre omväg runt alla malmös förorter för att sedan komma till centralen.
istället för att ta den som gick direkt till centralen typ.
imorgon tänker jag fan inte missa en enda bussjävel!!!

No comments: