Sunday, October 21, 2007

sometimes perfection can be perfect hell

najs helg.
i fredags var johanna här och vi satt på balkongen till 5 och skrek oanständigheter till en man som fastnat i ett stängsel.
det var särkul! underskatta aldrig våra balkongnätter!
igår varre filmkväll hemma hos alice med lite folk (johanna karro gustav samuel benne& alice då) och vi kollade på Napoleon dynamite och den modiga lilla brödrosten (hahahha).
en promenad hanns också med.

när jag kom hem började jag blöda näsblod för första gången i mitt liv.

det var jätte hemskt.
helt plötsligt när jag var i badrummet och borstade tänderna började det bara rinna ur näsan!
jag fick panik och smsade x antal personer i panik och fick en hel del roliga svar om vad jag skulle göra.
lydde eriks råd dock (han blödde näsblod typ varje vecka när vi var små haha) och stoppade upp en bomullstuss i näsan. sen fick jag vänta på att det skulle sluta.


och:
GRATTIS VERA<3<333333333333333

idag ska jag hem till vera och käka tårta.

No comments: