Wednesday, October 10, 2007

let all your small steps expose your secrets

Är sjuk, eller....sjuk.
borde ha något vettigt att skriva.
men....

är fett opepp på skolan just nu.
kan man inte typ bara skita i allting och bo i en husvagn som en whitetrailertrash eller nått?
vafan, varför är det så fel?
jobba i en jävla bar eller något, fan vet jag.

igår pluggzorade vi hemma hos mig för hemkunskapredovisning idag (smarta jag glömmer min bok hemma idag och går hem istället), imorgon har jag omdiagnos i matte för jag failade på förra och på fredag har vi svenskaprov och värsta biologiredovisning.
WTFLOLS liksom.

och jag typ älskar zombiefilmer. alltså alla zombiefilmer, spelar ingeroll om dom är kassa som sten eller faktiskt bra gjorda, älskar fan allt!

har lust att bara käka micropizza, kolla film, lyssna musik och leka med någon kompis typ ända fram tills gymnasiet börjar.

och WTFS jag längtar som fan till höstlovet! mest för att erik kommer hit då.
då ska vi fan sleaza i mitt rum, käka micropizza, kolla på zombiefilmer, lyssna på musik och bara vara hela nätterna!!!
hade helst velat att David hade hälsat på också men han orkar inte komma ner till malmö och det bestämmer ju inte jag liksom.

The academy is...-seed
fan den enda låten jag lyssnar på just nu!!!
verkligen. överdriver inte. den enda låten just nu.

nu ska jag käka billys'.

No comments: