Thursday, October 25, 2007

yeeeeeeaaaaaaaah!!!!

låtar jag dog under (självklart dog jag under alla låtar med dessa liite extra):

time is running out- när jag hörde dom första tonerna när dom började spela denna slet jag av mig öronpropparna och skrek med allt vad jag kunde. fan vad jag älskar den!
plug in, baby- första låten jag hörde med muse, så den betyder lite extra. dom släppte också ner jättestora ballonger under den heh
stockholm syndrome- helt jävla epilepsiig, bakgrunden blinkade som fan och allt var så jävla najs och låten så jävla bra att jag tror att alla dog lite innombords
butterflies and hurricanes- matthew vid pianot, så jävla bra!!!!!
feeling good- han sjöng så underbart och spelade så fint och alla sjöng med och jag älskaren!!
starlight- bara för att alla kunde den utantill coh sjöng med, jävlar vilket drag det var!!!
knights of cydonia- trodde att dom skulle öppna med denna. fel, dom avslutade med den heh så jag stod och väntade på den hela konserten därför var det extra bra och jävlar vad svettig jag var!
sunburn- lyssnade på denna låten oavbrutet hela sommaren typ heh

en grej som var illa var att dom inte spelade exo-politics fy!!!!görom inte det nästa gång annars blir jag nästan arg!

No comments: