Monday, October 1, 2007

I've got a plan we can't get caught

otroligt härlig måndag.
bara roliga lektioner! (ingen mattediagnos för matteläraren dök aldrig upp vilket var otroligt tur för jag hade failat som fan)

jag& johanna bestämde oss för att skippa mat& idrott så vi gick till pronto.
satt sen på lillatorg, lyssnade på Cocorosie och åt karameller. <3

och både på n.on och musiken skrattade jag så att jag grät, tack och lov för mina sjuka vänner (som äter upp mina musikpapper:/ michel, alem& didde!!)

nu måste jag plugga s.o egentligen men....äsch.

och jag är beroende av rökelser. mech<3 älskar mitt rum nu. vill vara där hela tiden. fast det är inte helt färdigt men ändå.

cocorosie- rainbowarrios
kent- ingenting

cute is what we aim for- finger twist& split

the doors- whiskey bar

jacks mannequin- bruised
josé gonzales- heartbeats

No comments: