Tuesday, October 2, 2007

Har jag tappat bort mitt språk

men tjena jag fyller år imorgon och typ alla killar i nian har gjort en pakt att dom ska ägga mig?
inte snällt.
Fast jag kan ju alltid komma i en regnponscho som Oliver tycker hahahahahaha.

i alla fall.
har fixat biljetter till Kinky night (vilket var otroligt klyddigt) och varit på ikea med pappa.
jag tycker om honom.

kent-ingenting
jacks mannequin- bruised
underbara låtar.

och jag hoppashoppashoppas på att få Cocorosiebiljetter imorgon!!

snart ska jag se Muse. fasen vad jag längtar!!
åh vad jag tycker om musik

Och jag måste ringa Erik. på kommihåg listan.
gud vad älskad han måste känna sig.
så kan han komma hit på lovet så kan vi leka hela lovet så kommer jag vara superlycklig.
meh, tycker om honom så mycket.
ibland önskar jag så jävla mycket att han bodde här. så skulle jag kunna vara med honom hela tiden. om dom flyttar hit, JÄVLAR vad jag kommer att bo hos honom då!!!!!

show me the way to the next whiskey bar
To the next whiskey bar
Oh don't ask why
Oh don't ask why

For if we don't find
The next whiskey bar
I tell you we must die
I tell you we must die
I tell you, I tell you
I tell you we must die.

No comments: