Wednesday, December 26, 2007

BRING THE MADDAFUCKIN SHOTGUN

GRRRRRRRR

FY 17 VAD ARG JAG ÄR!

jag vill bara krypa under täcket men måste stanna vid datorn för att kunna lyssna på musik (som är det enda som får mig att må bra) OCH DET ÄR DÄRFÖR JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG!

KNULLA!

har gjort min blogg svart sådär lite rebelliskt.
ska ändra tillbaka när jag blir glad. förhoppningsvis snart.
ikväll ska jag ligga hem och gråta lite, i min ensamhet!

5min senare: ok är inte arg längre. förhoppningsvis ordnar allt sig, helst imorgon. fast med min tur kommer det väl aldrig ordna sig. men sen när går det liksom bra för mig i mitt liv? jag tror att jag har haft det mest skruvade livet ever. i alla fall.
idag handlade jag parfym, koftor, jeans, tshirt, jävla massa hårspray osvosv. yes jag behövde. har varit ute och käkat på något thaiställe med päronen. det var gott. såg världens hetaste pojke ever.
jaja sen när vi kom hem rasade allt lite grann. men nu är det bra igen.
att lyssna på the subways-somewhere funkar liksom.
kommer ihåg i somras, när jag var så arg och frustrerad och ledsen och deppig att jag bara låg på mitt golv och inte orkade röra mig, då lyssnade jag på den. och den hjälpte (med lite hjälp från mina finaste vänner). fyfan vad bra den är! kommer aldrig glömma hur den hjälpte mig då. fyfan vad äckligt ledsen jag var då. jag förstår inte riktigt nu hur mycket det faktiskt gjorde ont. även fast det bara var för en dag. kommer ihåg kvällen så väl. även fast det var som en jävla dimma och röra och kaos allt ihop, kommer jag ändå ihåg allt så tydligt. fysatan vill aldrig vara med om det igen!!!!
förövrigt får den svarta färgen stå kvar lite. den är inte fin men...tycker att det är onödigt att bara ha den i 5min.

No comments: