Monday, December 17, 2007

From the bedroom, where we're running from

gissa vad?
jag kan inte sova!
ännu en gång.
trevligt.
sitter på nätterna och skickar märkliga sms till mina vänner som jag inte får något svar på haha.
fast det är fina sms, tycker jag! där jag skriver att jag tycker om dom!
jag ligger i min säng och råstirrar upp i taket kl halv 4 på natten, och jag kan verkligen inte somna.
sen, vaknar jag nästan utav mig själv klockan 7 på morgonen. fullkomligt klarvaken.
och grejen är den, att jag har varit sjuk hela helgen, men nästan inte sovit alls utan istället varit ute och partajat.
någon dag, kommer jag bara klappa ihop av trötthet.
jag märker inte när jag är trött. jag har för fullt upp hela tiden för att vara trött.
är det så jag fungerar?
det är inte normalt. mina föräldrar funderar på att skicka mig till psykolog. för mina sömnproblem.
fast det är bara att vänta ut. det går i perioder. vad det beror på vet jag inte. märkligt är det i alla fall.


No comments: