Sunday, December 16, 2007

You said it, you mean it, you want it, you've got it.

så, delight på chokladfabriken igår var grymt kul!!!
att dom spelade fall out boy (dock i technoversion men ändå) gjorde det hela mycket bättre.
heh, hoppade runt som ett jävla freak när jag märkte det!
hoppade runt som ett jävla freak det mesta av tiden faktiskt...
det skyller jag faktiskt på förfesten hemma hos vera haha!
jaja. hade askul i alla fall. träffade rätt många människor.
kändes mest som om jag typ ramlade runt och dansade och tappade bort mina vänner, hittade andra, kom tillbaka till dom gamla osvosv heh.
dock måste jag klaga på garderobsystemet! fyfan vad kasst!
dom borde haft ett separat rum till garderoben, som förra gången!
stod i kö till garderoben i typ 35min! vafan liksom!
och jag har typ aldrig varit så svettig i hela mitt liv! haha.

juste. jag klippte mig igår också. lugg. blev helt ok faktiskt. var tvungen med en förändring.
och mitt hår ser mycket mörkare igår?
utav alla jag träffade igår märkte typ bara en tredjedel att jag klippt lugg (vafan tack för den?) medans resten trodde att jag färgat håret? haha. väldigt skarpa ögon dom har, mina vänner!

No comments: