Friday, December 14, 2007

Livet förändras vart jag än går



idag är jag sjuk. sjuk på en fredag. känns bra.
mamma ska i alla fall köpa ett paket med ben& jerrys till mig.

och jag ska fan bli frisk till imorgon. delight på chokladfabriken som jag faktiskt har biljett till vill jag verkligen inte missa!
nästa helg är det prevé. ska lätt dit. tre våningar.
haha undra om jag kommer ha några pengar till julklappar alls..

videosarna är från igår, innan och efter vi hade lussat på kvällen. allt blir verkligen kul med världens underbaraste vänner! hade i alla fall askul innan vi skulle lussa på kvällen!
först lussade vi för skolan i paulikyrkan. då svimmade hedda. det var lite kul haha.
sen på kvällen höll 4st (därbland hedda igen) på att svimma, men dom bara satte sig ner. det måste sett lite kul ut för dom gamla människorna i kyrkan.

1 comment:

hedda said...

Först och främst Privè sophie :D