Monday, December 31, 2007

"they tooked the leg!!!11"

sitter här i gårdages kläder, mumma!
det var en rolig natt i kirseberg i alla fall, vera hade liksom aldrig sett en zombiefilm i hela sitt liv så jag trallade hem till henne på kevins brytna cykel, köpte med mig lite macdonaldsmat och hade två zombiefilmer i väskan. (28dagar senare& planet terror, lagom att börja med)
så under natten tittade vi på resp. filmer och vera var skitskraj, hahaha!
senare spelade vi lite kaninspel för att lugna oss och jag visade alla fula människor jag vet på bdb och klankade allmänt ner på dom. förlåt! hehe..med det var kul.
ja, sen somnade vi och vera drömde om massa zombies och jag drömde att jag var på nattklubb (typ 4vånigshögt heartbreak) med alla skumma människor som finns. (typ jack the ripper och sånna)

nu lyssnar jag på håkan hellström. han är skojig.

No comments: