Thursday, December 27, 2007

EPIC FAIL!!

blir bara så jäkla trött på alla som bara bangar hela tiden.
vafan bestäm er liksom!!!!
kul när folk beslutar att banga sista minuten så man själv blir ensam kvar typ..


senare: ni vet somewhere/ at 1am med the subways? dom har ju lagt in dom två låtarna på samma låt? (om ni läser denna bloggen måste ni veta vad jag menar annars är ni inte värdiga nog att få läsa den!!) är det bara jag eller börjar at 1am olika varje gång? ibland börjar den 9:35, ibland 9:32 och ibland 9:27 typ. vafan. jag får cpdamp för när jag har lyssnat på somewhere så vill jag kunna dra fram direkt tills at 1am (kul att lyssna 8minuter på ingenting heh) men jag vet aldrig till exakt när!! för det bytar hela tiden! detta är asjobbigt.

vet ni vad som mer är jobbigt? att jag varken har mobil eller ipod för tillfället.
WTFFFSLULZ på det!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

Vera said...

09:35 börjar den för mig! :D
alltid tror jag..

Sophie said...

nää den börjar tidigare!! ibland...lyssna själv haha=)