Wednesday, December 26, 2007

These teenage lips they speak too fast

att sitta hemma och deppa är inte riktigt min grej så när johanna ringde och frågade om jag hänkade fest var jag på.
en busstur senare och en promenad promenad senare hamnade vi vid havet, i en stuga, som var full med folk som jag inte har den blekaste aning om vilka dom är. och öl. massa öl. heh.
kände sisådär 6personer?
men sen gick alla jag kände utan johanna och evers.
jaja. det var trevligt. det var fortfarande kvar massa folk som jag..precis lärde känna haha. dock har min mobil pajat lite, fast jag får en ny imorgon sp det gör ignet.
hmm...hoppade runt och höll en italienare i handen, somnade på en pir(?), blev skjutsad på en moppe(?)...ja...hoppade allmänt runt och...ja...haha.
på hemvägen har jag för mig att jag, johanna& kalle(evers) körde pjett.
när vi insåg att bussen inte gick så sent somnade vi i busshållsplatsen till i'm yours och annan bra musik. bra, jätta bra!! hehehe.
men vi kom hem sen i alla fall! eller hur det gick för evers vet jag inte. hoppas han kom hem heh.
har typ redan minnesluckor haha, fast det är johannas och evers fel. dom lurade i mig en massa vodka (ivanov) i en påhittade vodkalek. jaja.
imorgon ärre heartbreak som gäller!! om jag får några att bli pepp och hänka då, så att säga.

No comments: