Monday, December 31, 2007

förhoppningar& regnbågar

ok, tänkte göra en fin liten resumé över året som gått. vet inte riktigt vad jag ska skriva. har varit så mycket blandade känslor. har varit ett väldigt konstigt år, men jag har träffat massa underbara nya människor som jag hoppas få spendera hela 2008 med! jag har också förlorat människor. men det har ändå varit ett väldigt fint år.
jaja, här har ni mitt 2007 i alla fall, :

januari: spenderade kvällarna ute med vänner i stapel/isbanan/min gård. satt hemma hos david och tittade på film rätt mycket, och bastade i smails källare. det var också under januare som jag, david& hedda beslöt oss för att ta en tripp till bo01 under orkanen, några dagar senare låg vi alla 3hemma sjuka haha. det var en väldigt fin månad där jag mest var med mina vänner.
februari: vi hade rätt mycket dricka kvar från januari, så en kväll spenderade vi i bo01 och drack upp allting, och jag hällde cider på david. trevligt.jag hade en utav dom värsta nätterna i mitt liv, i trelleborg där vi var fast under heela natten eftersom inga bussa gick hem och frös ihjäl! jag åkte också till hästra med erik för att åka skidor, och det var någon av dom roligaste veckorna under hela 2007! träffade jemmy, åkte snowboard nattetid, klippte erik osv. spenderade också en natt hos hedda med folk och lekte hela natten.
mars: hade fest här hemma med kevin och träffade vera för första gången! skulle på poolparty med upplevde en bland dom konstigaste nätterna, med bl.a en kraschad lägenhet, smail blir beskyllen för stulen xbox (wtffslol) osv. både jag& david var sjuka så jag drog med honom ut på picnic. hade också picnic i slottparken med massa folk. (solen började skina igen) praoade med hedda. spenderade en kväll i stapel, träffade sam för första gången (alice också förmodligen!!) och var fast besluten om att lära mig skejta så jag utsåg sam till min skejtcoach..
april: många stapelkvällar, som sen alltid slutade hos mig med folk sovandes i min säng heh. grillade på stranden någon natt med massa vänner, dock blev jag rätt däckad..spenderade också en del kvällar hemma hos david.
maj: valborg då, som spenderades med massa vänner, först i pildammarna, och slutade med att jag spelade poker mitt i natten. ginas fest, som mest spenderades med att springa runt i slottsparken utan skor och bli jagad av polisen, hahaha. fest hos krille, då jag mest snattade tomater med alice och massa sånt. åkte till stockholm med david i några dagar! en natt i ellas stuga i sibbarp hans också med. en fin månad.
juni: min farmor dog. musikal på backaskolan som var underbar. shottade whiskey med hedda en vardag på taket utanför mitt fönster, mest för att ta bort det onda. det hjälpte. åkte till backen med klassen vilket var så jäääävla kul. skolavslutning!! kvällen handlade mest om att cykl fram och tillbaka med johanna hahaha. började konfirmationen, dansade på heartbreak. midsommarafton, då jag badade i ribban i solnedgång. åkte iväg på världens bästa konfaläger!!!
juli: kom hem från världens bästa tåssjö med massa nya fina minnen och vänner. söp i sibbarp med konfavännerna. chillade på ribban och blev jagad av bålgetingar med xantal människor, körde rugby en sen kväll på en gräsmatta då polisen kom och sa åt oss att vara tysta, haha. oliver skulle rama mig, vera och hedda och min mobil fick sin fina spricka i hela skärmen hehe. konfirmerade mig, sa hejdå till andré, spenderade roliga kvällar på bo01 och med takpicnicar. åkte iväg till rumänien och kroatien, där johanna och kom.
augusti: var i kroatien med johanna, spelade dam på stranden, snorklade, på kvällarna satt vi i en bar och drack drinkar, var också i italien en dag och shoppade. annars spenderades kvällarna mest i bo01 osv. malmöfestivalen, hela veckan var så jävla rolig! slottsparken på kvällarna, stan på dagarna med massa folk. kan inte beskrivas, heh. massa konserter också. skolan började. utan david. det var tomt.
september: sov på taket med johanna& emma (tradition heh). nicoles tjejmiddag. david kom och hälsade på, fest hemma hos alexandra. målade om mitt rum. david kom igen, hade en rätt crazy kväll/natt med bl.a fest som alla blev utkastade ifrån, hedda& kevin skulle hämta sprit& cykel för vi skulle vidare till en till fest men blev jagade av min pappa på gården hahaha. johannas modevisning, spenderade nåra kvällar i limhamn, bl.a på en fest där i var en timme och inte kände någon typ.
oktober: min födelsedag. fick mitt rum fyllt med rosa ballonger av hedda. limhamn en kväll igen. färgade håret, hade filmkväll i kirseberg med lite folk. började praoa. muse konserten!!!!!!!!11 bland dom bästa kvällarna 2007! började med mina nattpromenader med alice. höstlovet började och erik kom och hälsade på.
november: höstlov. erik. hamnade på ett tåg till lund utan biljett hahahaha. lite drunkkväll hos mig, fest hos andré. cocorosiekonsert!!!!!11 också rätt oslagbart. lördagar i kirseberg med meggmat och bert, haha. david kom och hälsade på igen!
december: hamnade i en skum verksad i limhamn. heh. dansuppvisning på paladium. spelade cs med alice hos krille 5 på natten, hahaa. lucia, hedda svimmade hahaha. lussade i en kyrka på kvällen vilket var askul. fest hos alexandra som var treevligt. deligth på chokladfabriken. skolavslutning. julafton. fest i en stuga i sibbarp. och ja, zombienatt i kirseberg med vera. heh. finns fortfarande en kväll kvar, vem vet, den kanske blior den roligaste?

No comments: