Sunday, December 16, 2007

The voice inside my head (I miss you, miss you)


david, jag älskar dig.
jag saknar dig så att det gör ont.
du har hjälpt mig så många gånger att jag aldrig någonsin kommer kunna glömma dig.
och du har absolut inte förlorat mig på något sätt.
du kommer alltid vara en del av mitt liv, vare sig du vill eller inte.
vare sig du bor i jävla kina eller malmö.
vår vänskap, har haft sina upp och nedgångar.
men även när den var längst ner, har den ändå varit så mycket mer speciell än något annat!
jag önskar att du bodde kvar, så att jag bara hade kunnat tralla till dig på 1min och sitta vid din dator, sitta i din fönsterkarm, sitta på ditt golv, fast framförallt, sitta brevid dig och viska i ditt öra.
sitta och skratta, prata skit om
skolan, sitta och titta i böcker om dinosaurier, sova hos dig och på morgonen försöka göra oboy för att sedan upptäcka att oboyburken är tom (varenda jävla gång haha), titta på the breakfastclub sent på natten, hoppa i din säng, baka pepparkakor och sedan kasta degen på folk på gatan, osvosv. så otroligt fina minnen som aldrig kommer gå bort.
jag älskar dig. glöm aldrig det.
blink 182- I miss you

No comments: