Tuesday, December 4, 2007

To remind me what I’ve done and where I’ve been

varför känns det som om ALLT går fel just nu?
en grej som utlöser det enda, och nu känns det som om det inte kommer hända något positivt alls någonsin. sen när bryr jag mig så mycket egentligen?
och det är inte bara det, det är ju så mycket andra grejer!
varje gång jag blir ledsen börjar jag bara tänka på allt annat som är så mycket jobbigare...
jag hatar det!!
kan jag inte bara fokusera på EN grej någongång?!
varför spinner allt runt i mitt huvud på en gång?
istället för att vara arg, som jag borde vara, är jag bara ledsen.
och jag hatar det med!
jag hatar mig själv för att jag börjar tvivla på mig själv för en sådan sak, för jag vet ju att jag är så mycket bättre!
och det gäller allt det andra med.
just nu behöver jag bara lite tid för att kunna resa mig igen och bli den som jag brukar vara.
det är tur att jag har er, som stöttar mig när jag faller.
och det är tur att the academy is... finns. utan dessa två faktorer hade det inte gått ihop.

No comments: