Thursday, December 6, 2007

there's a class for this

jag vill handla en sax och lite
limm till alla jag känner i julklapp.
så får dom göra vad fan dom vill.
om jag fick limm i julklapp
skulle jag..inte bli glad.
men vafan.

jag ska låna en bok på stadsbiblioteket och börja studera bläckfiskar och lära mej alla hundratals olika
sorter och vad dom har för egenskaper och vad för vapen dom är utrustade med.
sen i framtiden kanske jag har så mycket kunskap att jag kan bli en.
kanske inte på heltid, men att jag kan ändra min hud och min form och min sturktur på kroppen så att jag blir
och ser ut som en bläckfisk.
jag kan smälta in överallt.
i väggar och i skuggor.
jag ska tänka som en bläckfisk också.
då blir allt bra.

och i york i england är det lagligt att döda en människa från Skottland om den bär pilbåge.
bra att komma ihåg.

No comments: