Saturday, May 12, 2007

Come Undone

mitt liv är så jävla fett tråkigt just nu.
Känns det som i alla fall.
Samma gamla vanliga visa.

Och jag är typ sjuk så det är nt så att jag kan hitta på något totallt galet för att det är helg som livar upp lite som jag brukar, nädå.

Mår rent ut sagt piss.
Asså sjukdomen då, jag är inte deprimerad eller nått.
Det suger bara att allt är så jävla förutsägbart.
Igår orkade jag fan inget annat än att sitta hemma o titta på film, hur mycket jag än ville ut.
Idag vaknade jag tidigt och tittade lite på tv, kollade på när mina föräldrar försökte sig på att träna lite (hahahahhaahha, kärlek till dom alltså) och kollade recept efter vad jag kan baka.
Ja asså, jag blev grymt sugen på att baka igår, men grejen är den att jag inte kan baka.
Så jag har övertalat mamma att baka lite olika sorters muffins, haha.
Efter att jag varit uppe ett tag gick jag och la mig igen i kevins säng, det är så jävla härligt men han envisas alltid med att ha sin arm på mitt huvud när han sover.
jaja, tryggt och skönt, men nu har jag förmodligen smittat ungjävlen, förlåt kevin.
Nu ska han tydligen titta på pulpfiction, igen.
Får ha tvdag med honom, titta på pulpfiction, napoleon dynamite, meangirls, trainspotting, gardenstate, lords of dogtown...nåja, kanske inte alla dom filmerna, + så kan vi båda dom utantill allihopa, men vafan.
förövrigt försökte jag mig på att göra om min blogg igår, men det slutade med att jag fick världens fulaste layout som jag snabbt bytte tillbaka...det gick ju bra.

nöjde mig med att uppdatera min profil istället, haha.
Och jag längtar till sommaren,
till delen efter vår komfirmation, för då är jag fri att göra vad jag vill (ok, inte vad jag vill, men ändå) och så kommer erik hit och vi kommer ha det galet kul för det var så längesen vi träffades (sportlovet!) och då kommer vi nt behöva oroa oss över att vi har för lite tid,
utan kunna vara uppe hela nätterna och leka fladdermusen& örnen (nostalgi!!) och göra crazy filmer med vår urgamla videokamera, som vanligt alltså<3>
juste ja, bara för det ska jag titta på den där filmen vi gjorde när vi var typ 7år, den är så jävla rolig så det är inte sant, hahahahah<3<3<3
och jag tycker om min pappa, han är häftigast i hela världen, han är den jag kommer överens med utav mina föräldrar...min mamma är för...lik mig, haha.
Pappa är så lugn och stillsam och står och dansar till David Bowie med världens fetaste hörlurar på och sjunger med till Donna summer samtidigt som han tränar, haha. <3
och om en vecka är jag i stockholm med david, wiiiii:]
Och så den obligatoriska musiklistan ofc.
  1. strokes-you only live once (ja jag fortsätter tjata om den jävla låten
  2. fall out boy- bang the doldrums
  3. yellowcard- words, hands, hearts
  4. nada surf- blankest year
  5. people in planes- instantly gratified
  6. jacks mannequin- the mixed tape
  7. duran duran - come undone
  8. the kooks- naive
  9. the cure- lullaby
  10. cute is what we aim for- moan

No comments: