Wednesday, May 2, 2007

like eating glass

Paolo Nutini, han är så sjukt underbar.
Snygg är han också.
I alla fall.
Idag stack jag hem från skolan, vi hade franska diagnos sista lektionen och jag hade inte tränat nått.

Och franska som är mitt sämsta ämne (mest pågrund av att jag hatar jävla jenny), jag har verkligen inte råd med ett ig och engelskan skulle bara vara sjukt tråkiga redovisningar (no offence emma, jag vet att du skulle redovisa idag) så jag sjukanmälda mig själv innan lunchen och stack hem.
Det var skönt.

Fast Dimman (mentor) typ förhörde mig om valborg, vi täffade nämligen honom i pildammarna (dom flesta var väl lite wasted) så han började fråga mig massa grejer om när vi kom hem och sånt, hhahaha.

2 comments:

hedda said...

ovanligt trevli bild...

Sophie said...

jag anar ironi? haha