Tuesday, May 22, 2007

lullaby

Sitter på kvarsittning just nu.
Ah.
Jag, Michel, Alem& Didde.
Jaja, vi får i alla fall vara i datasalen själva så det är faktiskt rätt kul.

Imorse var det en jävla stor spindel i mitt tak, jag fick panik och skrek på Kevin.
Han kom in men en jävla kvast som vi tydligen skulle döda spindlen med, men när han skulle mosa den missade han först c:a 5gånger, spindlen stod helt stilla men Kevin ballögat missade varje gång, fast vi skrattade ganska mycket.
Sen ramlade spindlen ner och jag skriker högt och gällt. Kevin blir lika rädd och skriker han med. Förvånande nog lika högt och gällt.

Någonstans på mitt golv, framför min säng, mellan nattduksbordet och garderoben, kryper det runt en jävla äcklig liten spindel och jag springer mot dörren och lover mig själv att aldrig komma tillbaka.
Kevin, som står framför garderoben, skriker fortfarande och står som fastfrusen och börjar springa han med.
Tills han plötsligt kommer på något, tvärstannar och springer tillbaka.
Han öppnar garderobsdörren (ska han rädda mina kläder? hinner jag tänka) när han börjar rota bland mina tjocktröjor som jag aldrig använder, tar fram en tung plastpåse och springer tillbaka till dörröppningen där jag står.

-Jag måste ju rädda mitt stach. säger han.

Visade sig att han gömt sina vodkaflaskor han köpte i danmark i min garderob.
Kalas.

Sen kommer jag på att jag måste byta t-shirt (har bara pyjamaströja på mig) men vågar nt gå in i mitt rum. Som tur är får jag låna Arctic kit teen av kevin, min älskade. T-shirten då, inte Kevin.

Jaja.
Sen ska jag stämma min tandläkare. lite btw.

No comments: