Wednesday, May 23, 2007

i don't mind if you don't mind

Dagens roligaste skämt:
Fyra kvinnor sitter vid ett bord och diskuterar, så säger den ena:
-min man är otrogen
så säger den andra:
-min dotter vill inte gå i skolan
så säger den tredje:
-vilken soppa!
så säger den fjärde:
-ja, den är så god och fyllig!

AHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA jag dog av skratt, fast det är bara jag& Amar som tycker att den är rolig men ändå...skruvad humor jag vet.

På engelskan förhörde Hedda mig, emma& Amar på oregelbunda verb, så säger hon leand!
Amar: leand, loand, london!
HHAHAHAHAAHAHAH, och den: shake, shoke, chicken! hahahahahahahaahahahahahha
Jaja engelskalektionerna är alltid like roliga men det är bara för att vi har Fredrik, man får göra absolut vad man vill av honom.
Jag tror nt jag har lärt mig någon engelska på hela året, möjligen utav musik.

The killers- read my mind<3

No comments: