Monday, May 28, 2007

Jag älskar mina föräldrar<3

Idag är jag nt ens sjuk men mamma lät mig vara hemma från skolan ändå.
Jag typ sa att jag nt orkade och betygen är ändå typ satta.
Kevin hjälpte till lite att övertala så att jag fick stanna hemma, tacktack<3>

Ja, så nu sitter jag här. Inte ett dugg sjuk, fullkomligt frisk, nt ens trött (som jag egentligen borde vara för jag sov nt så mycket som jag borde igår med tanke på att jag nt sov så mycket i helgen)

Och liksom, jag kommer hem efter att ha sovt i Ellas stuga, och är hel jävla röd i ögonen (typ) och pallar nt gå till skolan, och mamma misstänker ingenting. Inte för att jag gjort något men ändå.

Och Muse är bäst<3>

Snart kommer jag väl börja lyssna på in the waiting line och sitta i bussen och titta ut också...hahahaha (internt skämt inc.)

Jaja. Snart ärre sommarlov, om nu det blir fint väder igen.
Längtar halvt ihjäl mig.

No comments: