Friday, May 4, 2007

konversationer oss emellan

för ganska längesen när jag, david& hedda gick till skolan.
David: Vill du ha ett tuggummi?

Jag: pratar du med mig?
david: jag pratade med mig SJÄLV!

och såklart,
Jag och David står och väntar på Hedda nedanför david på en skolmorgon.
Efter ett tag kom david på att Hedda är hemma hos sin mamma och inte sin pappa.
Jag och david börjar df gå mot heddas mamma och jag ringer hedda för att kolla om hon har gått.jag och Hedda pratar och david går bredvid och nynnar för sig själv, efter ett tag säger jag:
S: Kan du rama?
D:Javisst, TO THE BATMOBILE!
(tog den från davids blogg)

och denna:
Påväg hem från skolan, hedda stoppar in en ipodhörlura i ena örat.
David: vad lyssnar du på?
H: The shins, vad lyssnar du på?
D: (som inte har några hörlurar): Jo, jag hör musiken inne i mitt huvud, jag lyssnar på Mozart!...så börjar han nynna på starwarsmelodin...

2 comments:

hedda said...

Alltid lika roligt med er två :))

Sophie said...

Självklart<3