Tuesday, May 15, 2007

rock'n'roll

Idag hade vi friidrottsdag, det var faktiskt mycket roligare än förväntat.

mycket friare.

fast självaste friidtrottandet var nt så kul, typ kulstötning, längdhopp, 100m och sånt.

men pauserna var roliga.

typ vattenkrig (wet t-shirt med andra ord) och typ leka...alla slänger sig i en hög i gräset, haha.
äh, med rätt människor blir ju allt kul<3

och det var fint väder också.

När jag kom hem kom jag på att jag var utelåst, ofcourse. Bryten nyckel, inte bra.
Så jag gick hem till Hedda och vi bakade chokladmuffins och spillde vatten över hennes n.o-arbete (det lyckades hon med själv faktiskt) tills kevin kommit hem.

Och jag måste börja packa. Jag ska till stockholm med David imorgon och kommer hem på söndag.
hmm...Känns väldigt mycket som om jag kommer komma med världens största väska och David kommer ha typ en...liten ryggsäck, haha.
Jaja.

sen har vi franskadiagnos imorgon.
Röven.

No comments: