Sunday, May 6, 2007

concrete bed

äh, fuck it.
Lika snabbt som ilskan kom rann den av mig.
Asså.
Japp, ilska är verkligen inget för mig.
Den bara blixtrar förbi ibland.
Fast när jag väl blir arg, så börjar jag gråta.
Så jävla synd, haha.
Just nu vill jag bara gå och lägga mig och typ...vakna och nt vara arg.
Synd bara att jag nt är trött. Alls.
Fast jag borde vara det för jag sov inte mycket inatt.
Vafan.
Jag har börjat sova mindre igen.
Fan, det går nog i perioder, men nu under dom tidiga vårmånaderna har jag faktiskt sovt ganska bra, men nu går det utför igen.
Jag vette fan varför.
Bara blir så.
Nada surf- Blankest year (knarka som fan, äääh fuck it<3)
The strokes- You only live once (knarka ännu mer, älskar denna låten som fan)
The subways- I want to hear what you got to say
Muse- sunburn
The strokes- someday
Paolo Nutini- Jenny don't be hasty (den har jag lyssnat sönder snart)
Och bara lite appropå, Nada surf har så jävla sköna låttitlar! (brukar använda dom som rubriker)

No comments: