Monday, May 21, 2007

solarium, kevin& skola

Lite uppdatering på att jag lever typ.

Vet att det nt har gått så lång tid sen jag skrev sist men blogging är lite terapi för mig och liksom, ja, jag har behov av att skriva av mig.

Har kommit hem från stockholm, kom hem igår på kvällen. Hade det väldigt kul där faktiskt med David.

Även om vi bara var borta i 5dar hann jag sakna bror min väldigt ändå, ja, fast i sommar kommer jag få klara mig två veckor utan honom...

Lite konstigt, han är den jag alltid saknar när jag är borta<3
Det är ju liksom Kevin.

I alla fall.

Idag solade jag och Johanna solarium, ett äventyr i sig.
<3<3
Det var otroligt kul, fast ganska mycket krux, haha.

Jag är den med klaustrofobi men ändå var det jag som fick börja och Johanna som sprang runt i cirklar och ropade HJÄLP HJÄLP HJÄLP innan hon ens hade gått in i självaste solariumet, haha, ja jag höll på att dö av skratt i alla fall.

Imorse gick Kevin först runt med osthyvlen i handen i 5minuter när han plötsligt frågade men var tog osthyvlen vägen?
jag: men jag vet inte det var du som gick runt med den..
kevin: Ja jag vet men...faaaan! var kan den vara?
Jag såg att den låg bakom honom på diskbänken hela tiden men det var roligare att låta honom klura ut det själv.

Sen diskuterade vi att farmor ville döpa honom till Rhado (ja jag vet) och fan vad man spottar när man säger Gandalf när man är upphetsad.

Sen skrattade jag väldigt mycket åt att han svimmade 4gånger när han skulle ta blodprov (jag har skrattat hela veckan åt det), till och med när dom använde babysprutan svimmade han, fast det är någon gen han har, jag svimmade när jag var yngre av mitt eget blod men jag har växt ifrån det nu men Kevin, han svimmar fortfarande bara vid tanken av sprutor.

Sen skrattade han åt allt vad jag vill i mitt liv och fan vad ball när man flyttar hemifrån sen att han förmodligen kommer bo hemma hos mig för att jag kommer att få försörja honom med mat medans han dricker sig packad på Rebenshopen. (nu snackar vi 30års ålder här, hah)

Jaja.
Har saknat ungen i alla fall.

Idag var det världens härligaste väder, och skolan var nt så farlig.
En mattelektion utan lärare (jag& hedda låser ut varandra och David skadar sig) och en väldigt rolig idrottslektion (Palle, David, Didde& jag skriker SAAAAXAA!).

Och fuck kom precis på att jag har kvarsittning imorgon i typ..42 minuter (för jag har kommit försent så mycket den senaste månaden eller nått?) Något nytt Dimman (mentor) har infört.
Typ jag och Adam är dom ända som har kvarsittning än så länge, haha.
Måste verkligen sluta komma försent hela tiden.

Jaja.

Nu ska jag käka pizza. Innan Kevin äter upp den.

No comments: