Sunday, May 6, 2007

fear of sleep

Blandade känslor om igår.
Ganska fucked up kväll.

typ:

  • världens lamaste fest som kändes som ett mellanstadiedisco i början, som slutade 9 med att alla blev utkastade av polisen
  • springa barfota på kullerstenarna
  • bli jagade av polisen
  • sitta i båtar i slottsparken och gunga
  • gömma sig i buskarna för polisen samtidigt som man försöker kväva ett asgarv
  • gå, springa, hoppa runt hela malmö utan skor (dom höll man i handen)
  • sitta i trappuppgång (alla var ganska utslagna)
  • hem till mig
  • Ella får spasmer (hon var aspackad)
  • typ riva mitt rum
  • sitta och dricka te till sent på natten
  • diskutera skräckfilmer med andré
  • titta på the haunting, världens kassaste film
  • fotbada (fötterna var kolsvarta!)
  • somna
  • vakna tidigt, hitta andré liggandes i soffan.

..och i fredags grillade vi på mitt tak. fedt med mys<3

Fast jag brände mig som fan på ena pekfingret.Så nu har jag typ sånt plåsterbandage på båda mina pekfingrar, för jag skärde mig jätte mycket för nårra dagar sen i andra pekfingret. yeah.


No comments: