Saturday, May 12, 2007

young for eternity

  • sitter och räknar blåmärken just nu, så jävla fräscht.
  • Och precis när mitt skärmärke som jag har haft i typ två veckor på handen (jag råkade skära mig som fan när jag skar tomat) så får jag ett nytt.
  • Och ja, tomater denna gången också.
  • whats up with that?
  • och i förra inlägget (som ingen kommer orka läsa) glömde jag att skriva att the subways är bäst<3
  • Och innan var jag sånt nagelfreak som alltid hade målade naglar och var jätte noga med att dom var fina och allt och jag slutade till och med bita på dom, men nu har jag gett upp det där.
  • mina naglar är fula som fan, avskavd illrött nagellack som finna bara på exakt toppen av naglarna för jag har rivit bort det andra, dom är ojämna och nerbitna och allmänt sp men vad ska man göra åt saken.
  • och mitt rum ser ut som ett jävla bombnedslag, bokstavligt. ett bombnedslag.
  • och jag har inga strumpor och inga kläder och inga pengar men vafan, man kan inte ha allt<3
  • jag har i alla fall hälsan tänkte jag skriva men sen kom jag på att jag faktiskt är sjuk hahahhaha
  • och allt är så seeeeeeeeeeeeegt just nu så det är inte sant.
  • äh jag spambloggar som fan just nu äh vafan ska man göra åt saken och fan vad mycket jag svär kom jag precis på men vafan ska man göra åt saken. jag är så jävla originell. oj fan en till svordom oj fan hahahahahahahahahahah faaan såhär kan jag hålla på i evigheter <- höjden av humor!
  • jag roar i alla fall mig själv.
  • och jag gillar sånnahär listsystem dom är häftiga och nu undrar jag om det inte är så att jag möjligtvis har råkat röka något som man inte ska för såhär konstiga blogginlägg brukar jag inte skriva, men jag sov ju i kevins rum i nån timme så man vet aldrig, hhahaha.
  • förlåt kevin.
  • i alla fall.
  • jag har träffat världens häftigaste kille som heter nick hahahahhahahahahahahaha nej men ärligt talat, kände honom innan och hittade honom av en slump på msn haha
  • jag funderar på att göra om detta inlägget till sån där skrift som man inte förstår men det är min blogg varför ska jag skämmas över vad jag skriver lixom?
  • och igår gjorde pappa omelett till mig till middag, sött<3>
  • äh nu ska jag fan sluta blogga annars håller jag bara på såhär föralltid, nu ska jag titta på pulpfiction med kevin, sen ska jag titta på den där filmen jag och erik gjorde när vi var små och sen ska jag förmodligen titta på napoleon dynamite och lords of dogtown eller factory girl, jag är så jävla aktiv jag. och jag har visst gått ner 2kg sen sist jag blev vägd hur är detta möjligt? (jag blev vägd hos skolsköterskan för typ..2 veckor sen eller nått. 3veckor sen. grejen är den att jag helst inte ska gå ner i vikt för jag ligger under kurvan och hur är detta möjligt för jag äter exakt lika mycket som innan man jag ju bara inte gå ner sådär?
  • jag skyller på att vår våg är sepe, jag kanske tom har gått upp två kg waow och shit vad mycket jag skriver.
  • och hejdå för nu måste jag faktiskt gå för mitt eget bästa.
  • och nu är det faktiskt så att jag skiter i att jag är sjuk för idag ska jag ut jag vägrar sitta hemma och titta på melodifestivalen med mina föräldrar! inget ont mot dom jag tycker om dom (min pappa i a f) men jag orkar nt sitta hemma, eller lättare sagt jag vill nt sitta hemma men jag orkar nt gå ut för jag har förmodligen feber men sen när har jag brytt mig om sånt. bara det finns nått att göra, för ströva runt på stan vill jag nt för det är så segt. men åh jag som lovade mig själv att sluta skriva! hejdå!

2 comments:

Vera said...

Älska Sophies blogg xD

Sophie said...

hahahahahaha nee:p