Tuesday, May 1, 2007

get that?

Ni som läser mig blogg, ta ingenting för ordagrant.

Detta är ett stället där jag skriver av mig, vissa grejer vet jag inte själv vad det är jag skriver.

Så fråga inte typ, "vad handlar det som du skriver på din blogg om?", för det handlar inte om någonting.

Det handlar om mig, och jag är en oförutsägbar person, när det kommer till känslor också, jag kan tycka något den ena dagen och nästa inte fatta vad jag tänkte med.

Så sitt inte och grubbla på vad det kan vara jag syftar på när jag skriver lite meningslösa inlägg om vad jag känner, för det är inte säkert att jag har svaret själv.

Detta tillängnas åt mina vänner som läser min blogg och tror att jag är självmordsbelägen när jag skriver vissa grejer.

Ta ingenting bokstavligt.

Jag är en lycklig person, som vid vissa tillfällen bara blir förvirrad.

Ähhhhhhhhhhhhhhhhh?

No comments: