Friday, March 21, 2008

Cycling Trivialities

ja, nu är det påsk.
jag älskar påsk.
när jag var liten och vi bodde i ljungby gömde mamma alltid påskägg i trädgården som vi sprang runt och letade efter.
sen åkte vi till huset vid sjön i lindeslund där väldigt många andra släktmänniskor fanns.
då letade vi efter mer ägg, och där fanns mycket mer plats. ashärligt. saknar lindeslund.
nu bor vi i malmö, och även om mamma fortfarande gömmer påskägg i lägenheten så är det inte riktigt samma sak.

just nu är jag lite arg för jag hade gärna haft ett telefonsamtal med david men han har flytt till spanien den jäveln. nu är det ju så att jag aldrig träffar honom längre, men jag vill ändå ha möjligheten till att kunna ringa honom och prata om allt och alla.
jaja.

och what's up med att jag alltid bloggar på nätterna? har jag inte tid på dagarna?
något är det. men det är lugnt. att sova är ändå överskattat.
nu ska jag fortsätta spela cs. det är askul.

och juste ja. supersugen är en asrolig film. skrattade som fan haha.

No comments: