Wednesday, March 26, 2008

kärlek är ett brev skickat tusen gånger

ska jag skriva om min dag i detalj?
ni: JA DET SKA DU

nåväl, vad skönt att ni också vill det då..

på onsdagar börjar vi tidigt (0820). vi har matte, hkk, mentorstid& lästid innan lunch. alltså bara väldigt lätta ämnen.
på lunchrasten blev jag mulad av mina snälla pojkkompisar. mest håret som tog stryk. vi skrattade. vi skrattade väldigt mycket. stackars mig, vilket offer jag är egentligen. jaja.
på eftermiddagen har vi franska, svenska och engelska.
på franskan hade vi dödaglosan, på svenskan satt vi i en ring och diskuterade rättigheter.
sen engelska. där hade hampe redovisning om blink 182. jag gillar. sen hade johannes redovisning om james bond. jag gillar.
sen hade johanna redovisning om hur man gör en citronpaj. hon bjöd även på citronpaj. anar ni hur glada alla blev? TACK johanna. den var asgo.

okej särskilt detaljerat blev det inte. tyvärr. jag orkar inte.

heido.

No comments: