Thursday, March 6, 2008

Oh sweet nuthin', She ain't got nothing at all

har pratat lite med david.
det var härligt.
allt kommer bli bra babe<3

ibland önskar jag att han bara hade kunnat flytta tillbaka så hade vi kunnat fortsätta livet precis som innan han flyttade.
men nu är det som det är. tyvärr.
någongång kommer vi kanske hamna på samma ställe igen. annars får vi väl göra som vi gör nu.
hålla kontakten genom mobilerna! bara för att vi bor på olika ställer tänker jag inte ge upp.

tyvärr kan jag inte säga så om alla. jag har svårt att hålla kontakten med folk här. jag vet inte varför.
anyway.

the velvet underground- oh! sweet nuthin

And say a word for Joanna Love
She ain't got nothing at all
'Cos everyday she falls in love

And everynight she falls when she does

den är underbar.

No comments: