Thursday, March 6, 2008

äsch, allt är inte bra.

är grymt trött på tjejer atm.
försöker verkligen att trycka ner mina pojkflickatendenser (som gjorde att jag inte hade en endaste tjejkompis när jag var yngre) men vafan. orkar verkligen inte med allt detta onödiga tjafs och snackerier.
jag.orkar.verkligen.inte!!!!
såklart gäller detta inte alla. finns ju bra flickor med. men dem flesta är bara så...
äh. vet inte hur jag ska förklara.

kanske borde börja hålla mig till endast pojkar igen. som innan.
inte för att jag vill säga upp min vänskap med mina tjejkompisar...bara vissa.
heh.

är sjuk idag igen. hittade dessutom en hel oöppnad ben&jerrys i kylen. ibland är min mamma bra.
funderar desssutom på om jag orkar gå och köpa film till min system och testa mitt supermacro-objektiv som är galet bra.

No comments: