Monday, March 10, 2008

hei.
sitter och gör min engelskaredovisning om nirvana. funderade på att göra en redovisning om mig själv istället, hade ju varit så mycket enklare, men med risk för att bli utbuad tar jag nirvana istället.
dom är bra. eller så kan jag ju göra som palle och totallvägra redovisning (wtf liksom) och åka raka vägen till ett ig.
nej, mitt betyg i engelska är redan i fara (dock inte mot ig haha) så jag lämnar den biten till palle.

idag hade vi förövrigt musikprov. jag tror att jag fixade rock&punk delen rätt bra med tanke på att jag redan kunde det mesta om jimi hendrix och ramones, men blues och shlagerbiten tror jag inte gick lika bra...så man vet aldrig, mitt betyg i musik är kanske också i fara.
kanske dags att börja sköta mig på lektionerna och inte sitta brevid palle& hampus så att jag måste förflytta mig varje lektion. kanske borde börja sköta mig på kören med...senast blev jag förflyttad till dit var sjuorna satt, men pga att jag ändå stod och gjorde min fina hopp och min fina ring-rulla-med-höfterna-dans när vi sjöng blev jag tyvärr utskickad.
stackars mig. men ja, allt för att ha roligt.

lång och onödigt inlägg men jag gör allt för att slippa min engelska.
idag var btw första vårdagen kändes det som. det var cuult.

juste, roligaste artiklen i sydsvenskan idag där johanna uttrycker sitt hat mot föräldrar! läsläs!!!!! (bilden är därifrån) och nej, hon tycker inte så egentligen. dom förvrängde allt hon sa, det är därför det är så roligt haha. skrattade jävligt mycket idag i skolan i alla fall när lotta satte upp artiklen i klassrummet, för johanna var så frustrerad att det seriöst sprutade eld ur hennes öron.

No comments: